Coaching-koulutus

Virtuaalisessa coaching-koulutuksessa tutustut tämän hetken tehokkaimpaan ja vaikuttavimpaan ihmisten oppimista ja potentiaalin toteutumista vahvistavaan ohjausmenetelmään ja sen eettiseen perustaan

coaching koulutus

Coaching-koulutus antaa valmiudet coachin ydintaitojen hyödyntämiseen omassa työssäsi

Koulutus tarjoaa mahdollisuuden syventyä coaching-maailmaan, verkostoitua muiden coachien kanssa ja laajentaa omaa osaamista. Se sopii kaikille coachingista kiinnostuneille ja coaching-menetelmiä työssään käyttäville.

Erityisen hyvin koulutus sopii sinulle, jos:

Tehokas ja osallistava virtuaalinen koulutus

Koulutus sisältää neljä intensiivistä virtuaalista lähiopetuspäivää, coachingin pariharjoittelua sekä coaching-kirjallisuuteen pohjautuvan yksilötehtävän, joka valitaan kunkin osallistujan omien tarpeiden ja kiinnostuksen kohteiden mukaan. Koulutukseen on vuodesta 2004 alkaen osallistunut jo yli 400 coaching-osaamisensa kehittämisestä kiinnostunutta.

Tehokas ja osallistava virtuaalinen coaching-koulutus.

Koulutusohjelma syksyllä 2024

1. Päivä 23.9.2024

• Mitä coaching on?
  • Coachingin peruskysymykset
  • Coaching-suhteen luominen

Ranja Koverola & Tapani Rinne

2. päivä 21.10.2024

• Tuloksellinen vuorovaikutus
  • Suora kommunikaatio, palaute ja haastaminen
  • Vaikuttavat kysymykset

Harri Hirvihuhta & Ranja Koverola

3. päivä 18.11.2024

• Coaching-keskustelun rakenne ja kulku
  • Läsnäolo ja aktiivinen kuuntelu

Ranja Koverola & Johanna Koskimies

4. päivä 16.12.2024

• Coaching ja etiikka
  • Coachina kehittyminen

Peter Peitsalo & Ranja Koverola

Kouluttajamme edustavat alan huippua ja erityisalueensa vahvinta osaamista Suomessa

Koulutuksesta sanottua

”Sain opetusta uskomattomilta alan ammattilaisilta, jotka saivat minut miettimään coachingia ja itseäni monipuolisesti ja aivan uusilta näkökannoilta.“

”Ymmärrykseni coachingista syveni todella paljon ja tuntui että nyt oikeasti ymmärrän miten voin kehittää omaa osaamistani!“

”Koulutus antoi kokonaiskuvan coachaamisesta ja paljon tekniikoita, mutta parasta oli yhteistyö ja kokemusten jakaminen.“

Paikka

Koulutuksen lähipäivät järjestetään virtuaalisesti Zoom-videokokousjärjestelmän kautta.

Kustannukset

Koulutuksen hinta on 1.590,00 €. Arvonlisävero 24 % lisätään hintaan.

Mikäli ilmoittaudut viimeistään 31.5.2024, saat koulutushinnasta 200 € alennuksen.

Voit maksaa laskun yhdessä tai kahdessa erässä.

Lisätietoja coaching-koulutuksesta antaa koulutuskoordinaattori Ranja Koverola,
info@coaching-koulutus.fi tai p. 044 0705 075.

Ystävätarjous

Suosittele koulutusta ystävälle – tai ilmoittaudu yhdessä kaverin kanssa – ja saatte molemmat upean kirjalahjan.
Lue lisää Suomen Coaching-yhdistyksen Ystävätarjouksesta täältä

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu syksyn 2024 coaching-koulutukseen täyttämällä ja lähettämällä alla oleva lomake

Tilauksen ehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli olet estynyt tulemasta koulutukseen, voit siirtää osallistumisoikeutesi toiselle henkilölle veloituksetta. Voit myös peruuttaa osallistumisesi ilmoittamalla asiasta sähköpostitse tai puhelimitse vähintään neljä viikkoa ennen koulutuksen alkamista. Tämän jälkeen peruutuskulut ovat 50 % osallistumismaksusta. Mikäli perut osallistumisesi myöhemmin kuin 7 päivää ennen koulutusta tai jätät saapumatta koulutukseen, osallistumismaksua ei palauteta.

Jos koulutus peruuntuu järjestäjästä johtuvasta syystä tai minimiosallistujamäärä ei toteudu, kaikki maksetut suoritukset palautetaan täysimääräisinä.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan tähän korkeatasoiseen ja arvostettuun koulutukseen!